Sekreti i Lindjes se Femijeve Inteligjent eshte Dieta me Peshk Autor Giusi - 30 June 2012 14:23
Hulumtuesit nga Universiteti i Harvardit pohojne se nenat qe ushqehen me peshk gjate shtatzenis kane kontribuar kogja shume ne zhvillimin intelektual te femijeve. Jane kryer teste per te percaktuar kapacitetet ne 300 femije te moshes 3 vjeēare. Femij-
et qe kishin lindur nga nenat te cilat gjat tre-mujorit te dyte jane ushqyer me diete te pasur me peshk jane raportuar ti ken mundur femijet tjere ne testin e inteligjences.
Ha peshk qe te besh femije inteligjent
Studimi gjithashtu ka zbuluar se nje diete me peshk (e pasur me acidet yndyrore te omega-3) qe hahet me shume se dy here ne jave, mund te rris aftesit e gjuhes dhe motorike te femiut. Hulumtuesit e Univerzitetit te Harvardit keshtu theksojne se dieta e nenave shtatzena duhet patjeter te permbaje edhe peshk.
Peshku Ton (tuna fish) shpejton zhvillimin intelektual te foshnjave
Profesor Emili Oken, i cili ka udhehequr studimin, gjithashtu ka raportuar se nenat qe jane ushqyer me peshk ton me shume se dy here ne jave kane lindur femije qe kane performuar larg me mire ne testet zhvillimore.
Lloji i peshkut mund te ndikoj ne kapacitetet e foshnjave
Hulumtuesit me tutje kane sqaruar ne zbulimin e-
tyre duke deklaruar se lloji i peshkut mund qe gjithashtu te ndikoj ne zhvillimin intelektual te foshnjave. Per shembull, nivelet e larta te merkurit qe gjinden ne disa lloje te peshkut ka shpier ne performance te dobet tek disa femije.
Nje studim i dyte dhe me gjitheperfshires i bere ne te njejtin studim i ka bere hulumtuesit e Harvardit te pohojne qe vetem llojet e peshkut te cilet jane te pasur me acidet yndyrore te Omega-3 sikur peshku ton dhe sardelet kane kontribuar ne zhvillimin e shendetshem intelektual te femijeve. Efikasiteti i acideve yndyrore te Omega-3 ne zhvillimiet neurologjike veqme eshte njohur nga studimet e mehershme.
Ky zbulim bene mire ne pergenjeshtrimin e pohimeve te mehershme qe sugjeronin se nje diet me peshk permbante kimikale toksike. Hulumtuesit nga Univerziteti i Harvardit kane kthyer mbrapsht gjerat duke vertetuar se nje nje diet me peshk (te pasur me acidet yndyrore te omega-3) mund te formoje nje pjese te rendesishme te dietes se nenave shtatzena per te lindur foshnje inteligjente. Keshtu qe ju qe jeni shtatzena eshte mire qe te hani peshk se paku dy here ne jave qe te beni femije inteligjent.
(sherohu.com)
Researchers from Harvard University argue that mothers who eat fish during pregnancy have contributed vigorously to the intellectual development of children. Tests were conducted to determine the capacity in 300 children aged 3 years. Children who were born from mothers that during the second quarter were fed with diet rich in fish are reported to ken possible other children in the intelligence test. Eat fish that do intelligent child study also found that a diet of fish (rich in omega fatty acids-3) that eating more than twice a week, can enhance the language and motor skills of children. Harvard University researchers stress that diet so pregnant women should certainly contain the fish. Tons of fish (tuna fish) rush intellectual development of babies Professor Emily Oken, who led the study, also reported that mothers who are fed tuna fish more than twice a week had children who have performed far better in tests developmental. Type of fish can affect the capacity of infant researchers have further clarified their discovery by stating that the type of fish that also can affect the intellectual development of infants. For example, high levels of mercury found in some fish species has led to poor performance to some children. A second study with the comprehensive study made of the same has made Harvard researchers claim that the only kind of fish that are rich in fatty acids like Omega-3 - tuna fish and sardines have contributed to the development of healthy intellectual children. The effectiveness of fatty acids Omega-3 in neurological development is yet undergone recognized by previous studies. This discovery did well in refuting the allegations earlier that suggested that a diet containing fish with toxic chemicals. Researchers from Harvard University have things back to prove that a diet with a fish (rich in fatty acids omega-3) may form an important part of the diet of pregnant mothers to babies born intelligent. So you you're pregnant, it is best to eat fish at least twice a week to make intelligent children.
I ricercatori dell'Universitą di Harvard sostengono che le madri che mangiano pesce durante la gravidanza hanno contribuito vigorosamente allo sviluppo intellettuale dei bambini. I test sono stati condotti per determinare la capacitą in 300 bambini dai 3 anni. I bambini nati da madri che durante il secondo trimestre sono stati nutriti con dieta ricca di pesce sono riportati a Ken eventuali altri figli nel test di intelligenza. Mangiare pesce che fanno studio bambino intelligente anche scoperto che una dieta a base di pesce (ricco di acidi grassi omega-3) che mangiare pił di due volte alla settimana, puņ migliorare le competenze linguistiche e motorie dei bambini. Harvard University i ricercatori sottolineano che le donne in gravidanza dieta cosģ dovrebbe certamente contenere il pesce. Tonnellate di pesce (tonno) affrettare lo sviluppo intellettuale dei bambini Professor Emily Oken, che ha condotto lo studio, ha anche riferito che le madri che vengono alimentati con tonno pił di due volte a settimana hanno fatto i bambini che hanno eseguito molto meglio nelle prove di sviluppo. Tipo di pesce puņ influenzare la capacitą di ricercatori infantili hanno ulteriormente chiarito la loro scoperta, affermando che il tipo di pesce che puņ anche influenzare lo sviluppo intellettuale dei bambini. Per esempio, alti livelli di mercurio presenti in alcune specie ittiche ha portato a scarsi risultati ad alcuni bambini. Un secondo studio con lo studio completo fatto della stessa ha reso ricercatori di Harvard sostengono che l'unico tipo di pesce che sono ricchi di acidi grassi come gli omega-3 - tonno e sardine hanno contribuito allo sviluppo di un sano bambini intellettuali. L'efficacia di acidi grassi omega-3 a sviluppo neurologico č ancora subito riconosciuto da studi precedenti. Questa scoperta ha fatto bene a confutare le accuse che in precedenza suggerito che una dieta contenente pesce con sostanze chimiche tossiche. I ricercatori dell'Universitą di Harvard hanno cose tornare a dimostrare che una dieta con un pesce (ricco di acidi grassi omega-3) possono costituire una parte importante della dieta delle madri incinte di bambini nati intelligent. Quindi sei incinta, č meglio mangiare pesce almeno due volte alla settimana per rendere i bambini intelligenti.
Meemira.com
|
|