Dy filxhane kafe ne dite, mbrojne nga Parkinsoni Autor Giusi - 07 August 2012 19:24
Nje hulumtim i realizuar se fundmi ka konfirmuar se njerezit te cilet konsumojne kafe jane me pak te rrezikuar qe te semuren nga semundja Parkinson.
Autoret e studimit thone se dy filxhane kafe ne dite, dukshem mund te zvogelojne simp-
tomat qe lidhen me kete semundje.
Shkencetaret prane Universitetit McGill ne Montreal, ku eshte realizuar studimi, rekomandojne qe te mos teprohet me kafe dhe te mos pritet shume efekt nga ajo, por nje efekt i lehte parandalues.
Studimet e meparshme kane treguar, po ashtu, se kafeina ka efekt edhe ne parandalimin e semundjes Alzheimer.
(balkanweb.com)-
A recently conducted research has confirmed that people who consume coffee are less vulnerable to suffer from Parkinson's disease. The study authors say that two cups of coffee a day can significantly reduce symptoms associated with this disease. Scientists at McGill University in Montreal, where the study was conducted, recommend not exaggerated with coffee and do not expect much effect from it, but a slight deterrent effect. Previous studies have shown also that caffeine has no effect in preventing Alzheimer's disease.
Taget:
Una ricerca condotta di recente ha confermato che le persone che consumano caffč sono meno vulnerabili a soffrire di morbo di Parkinson. Gli autori dello studio dicono che due tazze di caffč al giorno puņ ridurre significativamente i sintomi associati a questa malattia. Gli scienziati della McGill University di Montreal, dove č stato condotto lo studio, non raccomanda esagerato con il caffč e non si aspettano molto effetto da essa, ma un leggero effetto deterrente. Precedenti studi hanno mostrato che la caffeina non ha effetto nella prevenzione della malattia di Alzheimer.
Meemira.com
|
|